söndag 14 februari 2010

bättre sent än aldrig !


DAGENS OUTFIT IGÅR!
jeans h&m
tunika mq
fransväska h&m
skor, eurosko
skinnjacka h&m



hade en jätte jobbig dag igår, hur hektisk som helst och fick reda på massa saker som inte var så kul. så hade ingen tid för bloggen igår.

jobbade på allum igår och delade ut helium balonger, fick inte en droppe i mig själv, det hade jag faktiskt hoppats på, för det är sjuuukt roligt!

vaknade jätte mysigt imorse med marcus, han satt vid datorn en stund och nu har han åkt hem.
ska till honom senare och äte middag, efter det ska vi på bio.
hade hoppats på att vi skulle gå på valentines day, men den var ju självklart fullbokad, så det blev farsan ist -.-

nu ska jag städa mitt rum, äta en go frukost, sen ska jag titta på någon film, sen åker jag till marcus, söndagar går snabbt.

idag kommer blåsningen också, jippiiiie!

hörs senare, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar