onsdag 10 februari 2010

ännu en gång väntar kudden..


tiden går fort när man är sämst på att uppdatera, förra inlägget var det bedtime, och nu är det de igen! undra vad jag gör? inte ligger brevid marcus med datan iallafall, och nu ska jag inte lägga mig och somna på marcus bröst, joo, det är precis vad jag ska. börjar bli fasta rutiner nu, same thing all the time.

var ju på gymmet idag, var faktiskt seriös, cyklade och gick på någon maskin, tränade mage och armar, sen körde vi lite oseriös yoga och karate, inte alla då utan jag, pillan, jonna och hanna givetvis;)

men imorgon går jag 10-22 i skolan, med myyyycket håltimmar.
bloggen är det nya facebook för mig, som innan det var bilddagboken osv.
men det är väl bara nu i början, jag tröttnar så snabbt. men man får hålla på så länge man tycker att det är kul ;)

behöver ju inte säga vad jag ska göra nu, men the night has coming.
hörs imorgon. puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar